25.02.2021

Otkrijte naše boje jer i one imaju posebno značenje

Otkrijte naše boje jer i one imaju posebno značenje

Pronaći savršen dom odnosno nekretninu u kojoj ćete uživati nije nimalo lagan zadatak. No spojiti ljude i nekretnine, a pri tome voditi brigu o boji kao sastavnom elementu našeg prirodnog ali i umjetnog, arhitektonskog okruženja je još teži zadatak. Boje su svuda oko nas,  čine naše okruženje ugodnijim za boravak i utiču na naše emocije.
Kao što boje apstraktne slike ili fotografije mogu proizvesti određeno raspoloženje, tako i boje zgrade ili sobe mogu duboko utjecati na to kako se osjećamo. Posljednje naučne studije su dokazale da je interakcija čovjeka i okoliša u arhitektonskom okruženju u velikom postotku zasnovana na osjetilnoj percepciji boje. Boje se percipiraju, a mozak obrađuje ono što se opaža, na objektivnoj i subjektivnoj osnovi. Stoga se dizajn boja u arhitektonskom prostoru ne svodi samo na ukras.
Boja ima moć mijenjati oblik i veličinu namještaja, kao i oblik i veličinu same sobe. Boje koje koristimo u našim domovima, također, služe kao direktan odraz naše osobnosti. Dakle, boja kojom je soba obojena, može imati složene učinke na to kako se osjećaju njezini korisnici, dok se fasada može percipirati na dramatično različite načine, ovisno o tome kako je obojena. Ukratko, ljudski odgovor na boju je primjetan i upravo boja utječe na nas psihološki i fiziološki.
Ipak ovaj put ćemo malo više pažnje posvetiti našim #Stanpromet bojama i pokušati vam u narednim redovima približiti zašto su to baš naše boje i kakvu vam poruku njima šaljemo.
Plava je tu jer želimo da naš odnos bude zasnovan na osjećajima povjerenja, odanosti i sigurnosti, jer naši agenti će vam instinito i s integritetom predočiti našu ponudu, djelovati na vas umirujuće i pomoći vam da ostvarite svoj san i nađete dom, poslovni prostor ili drugu vrstu nekretnine u skladu sa vašim potrebama, željama i mogućnostima.
Naša žuta dominira ne samo u logo znaku, već i u mnogim našim objavama jer mi želimo da privučemo vašu pažnju. Žuta boja asocira na sunce, i u komunikaciji agencije Stanpromet šalje poruku da našu energiju, optimizam i otvorenost unosimo u svaki kontakt, a da klijenti istovremeno mogu računati na našu lojalnost.  
Toplina, intuitivnost i izražavanje su odlike svakog dobrog agenta za nekretnine, a to su elementi koji su nas motivisali da upravo roza boja bude jedna od pet boja koje čine #Stanpromet logo. Vjeruje se da ova boja donosi sreću i dobro zdravlje a to je temelj svakog odnosa, posebno odnosa između ljudi i nekretnina.
Zelena čini da se ljudi osjećaju emocionalno sigurno, podsjeća na prirodu, ravnotežu i sklad. Ova boja potiče kreativnost i svojim intezitetom daje određenu eleganciju, koja se krije u svima.
Ono što je vrlo bitno u odnosima koje gradimo sa svojim klijentima jeste čvrstoća, smirenost i staloženost. Siva, iako u psihologiji boja predstavljena kao boja neutralnosti i ravnoteže, unosi taj neophodan balans u odnose čineći neraskidivu vezu između nas, kao posrednika u prometu nekretnina, i vas, kao kupca i vlasnika buduće nekretnine.
Dakle, pet #Stanpromet boja šalje pet ključnih poruka, koje ukazuju na povjerenje, energiju, toplinu, sigurnost i ravnotežu, premise su našeg djelovanja koje simbiozu ljudi i nekretnina čine dodatno uspješnim i  neraskidivim.