19.06.2020

Virtualne šetnje – novi standard u prezentaciji nekretnina

Virtualne šetnje – novi standard u prezentaciji nekretnina


Virtualne šetnje – novi standard u prezentaciji nekretnina

U prethodnom tekstu ukratko smo prezentirali uticaj novih tehnologija i društvenih mreža na tržište nekretninama, gdje smo istakli kako je razvoj tehnologije donio mnoge pogodnosti, alate i mogućnosti svim granama industrije, pa tako i tržištu nekretnina.
Danas želimo da vam predstavimo alat koji značajno unapređuje korisničko iskustvo, a koji će vjerujemo u budućnosti postati standard u prometu nekretninama. To su virtualne šetnje i video prezentacije nekretnina.
O čemu se zapravo radi?

Video prezentacije nekretnina nisu nepoznanica, ali je isto tako činjenica da jako mali broj agencija primjenjuje ovu tehniku prezentacije. S druge strane, zbog ekspanzije društvenih mreža i kanala koji podržavaju video formate, posebno YouTube-a kao sve važnijeg marketinškog alata, video prezentacije postaju sve značajnije. Agencije koje koriste video za prezentaciju nekretnine su u prednosti, jer omogućuju zainteresovanim osobama da svakom momentu pogledaju nekretninu, i to na vjerodostojan i objektivan način.
Kreiranje videa danas, u vrijeme dostupnosti brojnih različitih aplikacija, nije zahtjevno, kao što nije zahtjevna niti distribucija na društvenim mrežama i web stranicama.

Virtualne šetnje, kao što i sam naziv implicira, nisu isto što i video prezentacije. Dok video prezentacija prezentira nekretninu iz ugla snimatelja, virtualne šetnje zahvaljujući tehnologiji omogućuju zainteresiranim kupcima da dobiju realan uvid u nekretninu, gotovo kao da su na licu mjesta.

U kreiranju virtualne šetnje koriste se dvije različite tehnologije snimanja i načina prikaza.
Prva je 3D virtualne šetnja, koja pruža vrlo realističan dojam prostora. Ova šetnja se snima posebnim kamerama sa senzorima koji omogućuju snimanje trodimenzionalnog modela prostora, čime se stvara dojam dubine prostora i rasporeda elemenata u prostoru.
Druga tehnologija snimanja je 360° panoramska šetnja koja se kreira od niza povezanih fotografija, a koje se također snimaju visokokvalitetnom, profesionalnom opremom.
Proces snimanja nekretnine za virtualnu šetnju je vrlo jednostavan, te podrazumijeva uobičajenu pripremu nekretnine za snimanje, odnosno čišćenje, uklanjanje viška stvari – jednostavno rečeno priprema nekretnina da je vizuelno dopadljiva.

Da bismo vam približili sam proces, primjer video snimanja virtualne ture možete pogledati ovdje.FB  https://www.facebook.com/watch/?v=266007354600804


Zašto preporučujemo koristiti virtuelne šetnje za snimanje nekretnine? Prije svega, nekretnina se vrlo realistično i vjerodostojno predstavi, te je dostupna online u svakom momentu. To za vas kao prodavca znači puno manje posjeta potencijalnih kupaca i svakako manje stresa. A ako ste kupac – virtualna šetnja vam pruža priliku detaljno pogledati svaki ćošak nekretnine, te dobru pripremu za stvarnu posjetu ako ste zainteresovani.

I na kraju želimo naglasiti kako proces kupoprodaje nije lagan niti jednostavan, te je najbolje svoje povjerenje dati profesionalcima koji će vam dati najkvalitetniju podršku u svakoj fazi procesa. Za prodaju nekretnine, fotografisanje je prvi korak i ne smijete dozvoliti grešku na samom početku.
Agencija Stanpromet, kao jedina agencija koja posjeduje najsavremeniju opremu za profesionalno snimanje 3D i 360° virtualnih šetnji, te potrebno znanje, vještine i iskustvo, će vam pružiti potpunu podršku od samog početka kupoprodaje. Potrebno je samo da nam se javite, i naši agenti dolaze na lice mjesta sa kojom se vrlo brzo snime, kreiraju i objave virtualne šetnje.