01.05.2020

Uticaj novih tehnologija i društvenih mreža na tržište nekretninama

Uticaj novih tehnologija i društvenih mreža na tržište nekretninama

Uticaj novih tehnologija i društvenih mreža na tržište nekretninama

Brzi razvoj tehnologije posljednjih decenija i njena primjena u gotovo svim sferama života pojedinca i društva u značajnoj mjeri su promijenili svijet oko nas. Sa velikom sigurnošću se može reći da ne postoji industrija grana koja se nije promijenila usljed tehnološkog razvoja, a takav je slučaj i sa industrijom nekretnina.

Zahvaljujući razvoju društvenih mreža, on-line platformi za prodaju i kupovinu, web stranica i mobilnih aplikacija, koji su olakšali direktnu komunikaciju kupca i prodavca javila se mogućnost sklapanja kupoprodajnih ugovora bez angažmana agencije za nekretnine. Ovo je najveći i gotovo jedini negativni uticaj moderne tehnologije na tržište nekretnina.

S druge strane, pogodnosti i mogućnosti za unapređenje koje je razvoj tehnologije donio je ogroman i praktično anulira negativne efekte. Tehnologija je agentima i agencijama učinila dostupnim ogromne količine podataka i informacija, te lakše upravljanje i korištenje njima, ali  im pomaže da se bolje organizuju i posluju efikasnije.
Agencijama za nekretnine koje su odlučno prihvatile promjene, tehnologija nudi veliki izbor alata  čijim pravilnim odabirom se otvaraju brojne mogućnosti i sticanje konkurentske prednosti na tržištu.

Alati poput aplikacija za organiziranje i planiranje zadataka i obaveza na nivou pojedinca i čitavog tima, softveri za pohranjivanje podataka o klijentima, postali su uobičajen svakodnevni alat u kompanijama, te ih ne treba posebno predstavljati.

Za tržište nekretninama značajniji su alati čijom upotrebom se značajno unapređuje korisničko iskustvo i podiže kvalitet usluge klijentima. Prvak među takvim alatima su virtualne ture.
Korištenjem 3D i 360° tehnologije olakšava se proces kupoprodaje kako kupcima tako i prodavcima. Za prodavce je značajno da se broj posjeta potencijalnih kupaca nekretnini drastično smanjuje, čime se manje remeti njihova svakodnevnica i smanjuje stres oko cijelog procesa. S druge strane, potencijalni kupci su u prilici pogledati stan vrlo detaljno u svakom momentu, više puta, te se ako su zaista zainteresovani mogu dobro pripremiti za posjetu nekretnini.

Stanpromet agencija zahvaljujući inovativnom i savremenom pristupu poslovanja, a u skladu sa svjetskim trendovima, svojim klijentima nudi mogućnost snimanja nekretnina 3D i 360° tehnologijom. O samom procesu snimanja nekretnine ćemo pisati naredni put. Do tada smo na raspolaganju za sva vaša eventualna pitanja. Javite nam se.